Przejdź do głównej treści strony
Invest in Lubań
21-11-2023
  1. Obiekt sportowy (Obiekt), będący w trwałym zarządzie Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji zlokalizowany jest przy ul. Różanej 2 w Lubaniu i otwarty jest od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 22.00, a w pozostałe dni tygodnia w miarę potrzeb.
  2. Zarządcą Obiektu jest Dyrektor Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Lubaniu.
  3. W Obiekcie mogą być prowadzone wyłącznie zajęcia sportowe wyszczególnione w profilu Obiektu w aplikacji BallSquad.
  4. Prowadzenie innych zajęć niż te, które zostały wyszczególnione w profilu Obiektu w aplikacji BallSquad wymaga pisemnej zgody Zarządcy Obiektu.
  5. Komercyjne korzystanie z Obiektu możliwe jest wyłącznie poprzez dokonanie rezerwacji online za pomocą BallSquad.
  6. Opłaty za korzystanie z Obiektu pobierane są za pośrednictwem systemu BallSquad. Pracownik nie może pobierać opłat bezpośrednio od użytkowników.
  7. Zarządca Obiektu zastrzega sobie prawo do zmiany stawek za wynajem Obiektu oraz prawo do ewentualnych zamian harmonogramu wynajmu. O zmianach informuje niezwłocznie obsługę systemu BallSquad.
  8. Osoba rezerwująca Obiekt staje się jednocześnie Opiekunem wprowadzanych przez siebie na Obiekt uczestników zajęć i odpowiada za przestrzeganie Regulaminu Obiektu, bezpieczeństwo wprowadzonych przez siebie osób, czystość i porządek na boisku, w szatniach i w węźle sanitarnym. Opiekun ma obowiązek przebywania w obiekcie wraz z uczestnikami zajęć podczas całego czasu trwania rezerwacji.
  9. W dniach i godzinach określonych w aplikacji BallSquad z Obiektu mogą korzystać, na zasadach komercyjnych, następujący użytkownicy:
    • grupy małoletnich uczestników zajęć pod opieką i nadzorem osoby dorosłej (Opiekun), która odpowiada za przestrzeganie regulaminu oraz zapewnienie bezpieczeństwa korzystających z Obiektu,
    • grupy pełnoletnich uczestników zajęć pod opieką wyznaczonego opiekuna danej grupy (Opiekun), który odpowiada za przestrzeganie regulaminu oraz zapewnienie bezpieczeństwa korzystających z Obiektu.
  10. Prowadzący zajęcia/ Opiekun grupy odpowiada za zachowanie czystości i porządku w szatniach, pomieszczeniach sanitarnych, jak również na boisku po każdych swoich zajęciach.
  11. Opiekun oraz Uczestnicy zajęć (Użytkownicy) są zobowiązani do przestrzegania przepisów BHP i p.poż., niniejszego Regulaminu oraz stosowania się do komunikatów lub poleceń pisemnych i ustnych zarządcy, lub obsługi Obiektu.
  12. Przemieszczanie sprzętu, przygotowanie urządzeń obiektu powinno odbywać się w sposób bezpieczny i z zapewnieniem odpowiedniej dbałości o sprzęt w sposób uzgodniony z obsługą Obiektu- wszystkie uszkodzenia sprzętu i urządzeń Obiektu należy natychmiast zgłaszać Zarządcy Obiektu.
  13. Wszystkie urządzenia Obiektu oraz sprzęt do ćwiczeń mogą być wykorzystywane tylko zgodnie z ich przeznaczeniem.
  14. Przyrządy gimnastyczne i inny sprzęt pomocniczy należy zostawiać po zakończonej rezerwacji w oznaczonych miejscach.
  15. Za szkody i zniszczenia wyrządzone w czasie użytkowania odpowiedzialność materialną ponoszą użytkownicy, a w przypadku osób małoletnich ich opiekunowie prawni. W przypadku, gdy nie jest możliwe jednoznaczne ustalenie osoby odpowiedzialnej, wówczas odpowiedzialność ponosi Opiekun znajdujący się z podopiecznymi w Obiekcie. Obowiązuje płatność 100% wartości szkody/zniszczenia na podstawie sporządzonego i podpisanego przez Zarządcę Obiektu protokołu szkody.
  16. Zarządca obiektu lub osoba przez niego wyznaczona, może skontrolować w trakcie ich trwania wszystkie zajęcia odbywające się na Obiekcie.
  17. Opiekun wraz z uczestnikami zajęć, mogą przebywać na terenie Obiektu wyłącznie w trakcie trwania rezerwacji. Opiekun podczas dokonywania rezerwacji powinien uwzględnić odpowiedni czas na przygotowanie uczestników do zajęć oraz czas potrzebny do opuszczenia Obiektu.
  18. Czas rezerwacji obejmuje przygotowanie się do zajęć (np. od wejścia do szatni), pobyt na Obiekcie i czas potrzebny do opuszczenia Obiektu, w tym szatni jeżeli rezerwacja obejmuje korzystanie z szatni.
  19. W razie nieopuszczenia Obiektu przez Użytkownika po upływie okresu rezerwacji, Zarządca Obiektu może nie wyrazić zgody na dalsze korzystanie z Obiektu i obciążyć Opiekuna kosztami za dodatkowy czas przebywania na obiekcie na podstawie notatki służbowej sporządzonej przez obsługę Obiektu.
  20. Za przedmioty wartościowe pozostawione na terenie Obiektu, Zarządca Obiektu oraz Administrator systemu BallSquad nie ponosi odpowiedzialności.
  21. Obowiązkiem osób korzystających z Obiektu jest:
    • wykorzystywanie do wejścia/wyjścia z Obiektu wyłącznie głównych drzwi, z zastrzeżeniem sytuacji awaryjnych;
    • założenie odpowiedniego stroju i obuwia sportowego z jasną podeszwą, nierysującej nawierzchni;
    • przestrzeganie zasad bezpieczeństwa przy korzystaniu z przyrządów sportowych znajdujących się w wyposażeniu hali;
    • zachowanie czystości i porządku na terenie hali i szatni;
    • natychmiastowe powiadomienie zarządcy lub obsługi obiektu o wszystkich usterkach  i uszkodzeniach sprzętu, wyposażenia, urządzeń oraz występujących zagrożeniach;
    • podporządkowanie się poleceniom osób prowadzących zajęcia lub pracowników odpowiedzialnych za funkcjonowanie obiektu;
    • punktualne rozpoczynanie i kończenie zajęć;
    • zwrot przekazanych kluczy np. do szatni, a w przypadku ich zagubienia bądź niedokonania zwrotu kluczy, pokrycie kosztów wykonania ich duplikatu.
  22. Zabrania się:
    • przebywania w Obiekcie osobom pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających;
    • korzystania ze sprzętu dostępnego na obiekcie niezgodnie z jego przeznaczeniem i niezgodnie z instrukcją jego użytkowania;
    • palenia papierosów, e-papierosów, spożywania alkoholu, środków odurzających, żucia gumy, spożywania pokarmów;
    • podejmowania działań mogących prowadzić do uszkodzenia powierzchni, siatek lub innych elementów konstrukcyjnych Obiektu;
    • dotykania przewodów i urządzeń elektrycznych znajdujących się w Obiekcie;
    • zatykania wylotów powietrza i ich niszczenia;
    • niszczenia urządzeń sportowych i płyty boiska, a w szczególności naruszania stabilności bramek i koszy;
    • korzystania ze sprzętu uszkodzonego lub niesprawnego technicznie;
    • używania obuwia niedostosowanego do powierzchni Obiektu (tzn. obuwia niesportowego, w powszechnym tego słowa znaczeniu);
    • zaśmiecania, wnoszenia opakowań szklanych i metalowych, używania ognia, materiałów wybuchowych i środków pirotechnicznych, niebezpiecznych narzędzi oraz broni;
    • wnoszenia i używania sprzętu niesportowego;
    • wprowadzania zwierząt;
    • przebywania na płycie boiska osób trzecich i przeszkadzania w zajęciach lub grze;
    • zakłócania porządku i używania wulgarnych słów;
    • sprzedaży papierosów, e-papierosów, alkoholu, środków odurzających;
    • samowolnego dokonywania jakichkolwiek zmian w Obiekcie, w tym np. wyposażeniu, instalacjach: elektrycznej, wod-kan, c.o., wentylacji i gazowej, znajdujących się w Obiekcie;
    • nieuzasadnionego korzystania z wyjść awaryjnych znajdujących się w Obiekcie;
    • wprowadzania i jazdy na: rowerze, hulajnodze, deskorolkach, rolkach itp., oraz pojazdach mechanicznych.
  23. Zarządca lub obsługa Obiektu ma prawo:
    • nakazać zmianę obuwia sportowego i stroju;
    • zwrócić uwagę na niewłaściwe, niezgodne z regulaminem i zasadami współżycia społecznego, zachowanie;
    • nakazać opuszczenie Obiektu i terenu MOSiR osobom nieprzestrzegającym niniejszego Regulaminu.
  24. Zarządca i obsługa Obiektu oraz Administrator systemu BallSquad nie ponoszą odpowiedzialności za:
    • wypadki powstałe w wyniku nieprzestrzegania niniejszych zasad, bieżących komunikatów i poleceń;
    • przedmioty i sprzęt Opiekuna i uczestników zajęć korzystających z Obiektu.
  25. Osoby naruszające porządek publiczny lub przepisy niniejszego regulaminu będą usuwane z terenu Obiektu, niezależnie od ewentualnego skierowania sprawy na drogę postępowania w sprawach o wykroczenie.
  26. Zarządca i obsługa Obiektu sprawują nadzór nad przestrzeganiem niniejszego Regulaminu. Wszystkie osoby przebywające na terenie obiektu zobowiązane są do podporządkowania się ich nakazom.
  27. Wszelkie decyzje nieujęte w niniejszych zasadach podejmuje zarządca Obiektu.
  28. Skargi i wnioski należy zgłaszać do Zarządcy Obiektu.
  29. Każdy, kto zauważy sytuację zagrażającą życiu lub zdrowiu osób przebywających na terenie Obiektu, jest zobowiązany niezwłocznie powiadomić o tym odpowiednie instytucje.
  30. Przemieszczanie sprzętu, przygotowanie urządzeń sali do ćwiczeń powinno odbywać się w sposób bezpieczny i z zapewnieniem odpowiedniej dbałości o sprzęt - wszystkie uszkodzenia sprzętu i urządzeń Obiektu należy natychmiast zgłaszać Zarządcy Obiektu.
  31. Wszystkie urządzenia Obiektu oraz sprzęt do ćwiczeń mogą być wykorzystywane tylko zgodnie z ich przeznaczeniem i instrukcją.
  32. Przyrządy gimnastyczne i inny sprzęt pomocniczy należy zostawiać po zakończonych zajęciach w oznaczonych miejscach.
  33. Zabronione jest prowadzenie przez Opiekuna i Uczestników zajęć działalności politycznej i propagandowej na terenie Placówki i Obiektu, w których dokonał rezerwacji.
  34. Jeżeli po opuszczeniu Obiektu przez użytkownika w pomieszczeniach pozostaną rzeczy wniesione przez Uczestnika zajęć, Zarządca Obiektu ma prawo przenieść je w inne miejsce na koszt i ryzyko Uczestnika zajęć.
  35. Opiekun i każdy Uczestnik zajęć Obiektu oświadcza, że przeczytał, zrozumiał i zaakceptował bez zastrzeżeń oraz zobowiązuje się do przestrzegania Regulaminu.

 Lubań, 9 października 2023 r.

Nasza witryna wykorzystuje pliki cookies, m.in. w celach statystycznych. Jeżeli nie chcesz, by były one zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej na ten temat...