Przejdź do głównej treści strony
Invest in Lubań
21-11-2023

Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy regulamin kortu tenisowego, zwany dalej Regulaminem, określa zasady korzystania z obiektu oraz z wszystkich urządzeń zlokalizowanych na jego terenie.
  2. Kort tenisowy mieści się w Lubaniu przy ul. Sybiraków i jest własnością Gminy Miejskiej Lubań, a zarządzany przez Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Lubaniu.
  3. Użytkownik korzystający z kortu oświadcza, że zapoznał się z Regulaminem, akceptuje jego zasady oraz warunki i ograniczenia w nim zawarte.
  4. Korzystanie z obiektu odbywa się w godzinach dobrej widoczności, tj. od świtu do zmroku, z uwzględnieniem ciszy nocnej, obowiązującej od godz. 22.00 do 6.00.
  5. Na terenie obiektu obowiązuje bezwzględny zakaz:
    • spożywania alkoholu i substancji odurzających oraz palenia papierosów,
    • wstępu osób znajdujących się w stanie wskazującym na spożycie napojów alkoholowych oraz substancji odurzających,
    • wprowadzania psów lub innych zwierząt,
    • wjazdu na kort pojazdami,
    • rozniecania ognia,
    • zabrudzania i zaśmiecania oraz umieszczania reklam bez zgody MOSiR,
    • wnoszenia pojemników do rozpylania gazów, substancji żrących lub farbujących, a także przedmiotów niebezpiecznych.
  6. Warunkiem korzystania i przebywania na terenie kortu jest zapoznanie się z niniejszym regulaminem i przestrzeganie zawartych w nim zasad i postanowień.

 Zasady korzystania z kortu tenisowego

  1. Korzystający z kortu oświadcza, że nie ma przeciwskazań zdrowotnych do uprawiania sportów w szczególności tenisa ziemnego. Zarządca obiektu nie jest zobowiązany do sprawdzenia niniejszego faktu i nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne kontuzje lub uszczerbki na zdrowiu wynikłe w trakcie gry i przebywania na terenie kortu, a także za rzeczy pozostawione na terenie obiektu.
  2. Użytkownicy korzystają z obiektu na własną odpowiedzialność.
  3. Prawo do korzystania z kortu tenisowego posiadają:
    • członkowie Lubańskiego Klubu Tenisowego „RETURN”, zwanego dalej Klubem;
    • osoby fizyczne w ramach dni otwartych kortu;
    • osoby fizyczne, instytucje w ramach korzystania z kortu (wymagane są wolne terminy);
    • osoby biorące udział w zorganizowanych przez Klub otwartych zawodach tenisowych.
  4. Osoby korzystające z kortu zobowiązane są do:
    • przestrzegania zasad bezpieczeństwa, sanitarnych i przeciwpożarowych;
    • utrzymania czystości i porządku na terenie kortu i domku klubowego;
    • dbałość o sprzęt i urządzenia znajdujące się na terenie kortu. W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia sprzętu grający ponoszą pełną odpowiedzialność za naprawienie szkody;
    • wejścia i gry na korcie w odpowiednim stroju i obuwiu przystosowanym do korzystania z nawierzchni ceglanej;
    • niezakłócania gry innym korzystającym z kortu tenisowego;
    • obowiązkowego szczotkowanie kortu po zakończonej grze, gdy wymaga tego stan kortu, oraz nawadnianie jego powierzchni;
    • niewprowadzania zwierząt na teren kortu.
  5. Rezerwacja i opłaty za korzystanie z kortu:
    • członkowie Klubu mają prawo do rezerwacji kortu (maksymalnie 2 godziny jednorazowo) po opłaceniu składki rocznej, której wysokość i termin wpłaty ustalana jest na walnym zgromadzeniu członków Klubu;
    • rezerwacji dokonuje się w wywieszonym tygodniowym planie gier;
    • osoby spoza Klubu mogą dokonać rezerwacji po ustaleniu terminu z wyznaczonymi przez Klub osobami uprawnionymi do tej czynności. 

Rezerwacja kortu – nr tel.: 530 870 236

Nasza witryna wykorzystuje pliki cookies, m.in. w celach statystycznych. Jeżeli nie chcesz, by były one zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej na ten temat...