21-11-2023
Postanowienia ogólne
- Niniejszy regulamin kortu tenisowego, zwany dalej Regulaminem, określa zasady korzystania z obiektu oraz z wszystkich urządzeń zlokalizowanych na jego terenie.
- Kort tenisowy mieści się w Lubaniu przy ul. Sybiraków i jest własnością Gminy Miejskiej Lubań, a zarządzany przez Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Lubaniu.
- Użytkownik korzystający z kortu oświadcza, że zapoznał się z Regulaminem, akceptuje jego zasady oraz warunki i ograniczenia w nim zawarte.
- Korzystanie z obiektu odbywa się w godzinach dobrej widoczności, tj. od świtu do zmroku, z uwzględnieniem ciszy nocnej, obowiązującej od godz. 22.00 do 6.00.
- Na terenie obiektu obowiązuje bezwzględny zakaz:
- spożywania alkoholu i substancji odurzających oraz palenia papierosów,
- wstępu osób znajdujących się w stanie wskazującym na spożycie napojów alkoholowych oraz substancji odurzających,
- wprowadzania psów lub innych zwierząt,
- wjazdu na kort pojazdami,
- rozniecania ognia,
- zabrudzania i zaśmiecania oraz umieszczania reklam bez zgody MOSiR,
- wnoszenia pojemników do rozpylania gazów, substancji żrących lub farbujących, a także przedmiotów niebezpiecznych.
- Warunkiem korzystania i przebywania na terenie kortu jest zapoznanie się z niniejszym regulaminem i przestrzeganie zawartych w nim zasad i postanowień.
Zasady korzystania z kortu tenisowego
- Korzystający z kortu oświadcza, że nie ma przeciwskazań zdrowotnych do uprawiania sportów w szczególności tenisa ziemnego. Zarządca obiektu nie jest zobowiązany do sprawdzenia niniejszego faktu i nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne kontuzje lub uszczerbki na zdrowiu wynikłe w trakcie gry i przebywania na terenie kortu, a także za rzeczy pozostawione na terenie obiektu.
- Użytkownicy korzystają z obiektu na własną odpowiedzialność.
- Prawo do korzystania z kortu tenisowego posiadają:
- członkowie Lubańskiego Klubu Tenisowego „RETURN”, zwanego dalej Klubem;
- osoby fizyczne w ramach dni otwartych kortu;
- osoby fizyczne, instytucje w ramach korzystania z kortu (wymagane są wolne terminy);
- osoby biorące udział w zorganizowanych przez Klub otwartych zawodach tenisowych.
- Osoby korzystające z kortu zobowiązane są do:
- przestrzegania zasad bezpieczeństwa, sanitarnych i przeciwpożarowych;
- utrzymania czystości i porządku na terenie kortu i domku klubowego;
- dbałość o sprzęt i urządzenia znajdujące się na terenie kortu. W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia sprzętu grający ponoszą pełną odpowiedzialność za naprawienie szkody;
- wejścia i gry na korcie w odpowiednim stroju i obuwiu przystosowanym do korzystania z nawierzchni ceglanej;
- niezakłócania gry innym korzystającym z kortu tenisowego;
- obowiązkowego szczotkowanie kortu po zakończonej grze, gdy wymaga tego stan kortu, oraz nawadnianie jego powierzchni;
- niewprowadzania zwierząt na teren kortu.
- Rezerwacja i opłaty za korzystanie z kortu:
- członkowie Klubu mają prawo do rezerwacji kortu (maksymalnie 2 godziny jednorazowo) po opłaceniu składki rocznej, której wysokość i termin wpłaty ustalana jest na walnym zgromadzeniu członków Klubu;
- rezerwacji dokonuje się w wywieszonym tygodniowym planie gier;
- osoby spoza Klubu mogą dokonać rezerwacji po ustaleniu terminu z wyznaczonymi przez Klub osobami uprawnionymi do tej czynności.
Rezerwacja kortu – nr tel.: 530 870 236